Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және кейін үйлеріне тегін тасымалдау

Қазақстан Республикасы
Бiлiм және ғылым министрiнiң
2015 жылғы 13 сәуiрдегi
№ 198 бұйрығына
4-қосымша

Ескерту. 5-қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 13.12.2018 № 684 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

"Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандарты

Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 25.12.2017 № 650 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

1. "Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметi (бұдан әрi — мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет).

2. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрлiгi (бұдан әрi — Министрлiк) әзiрлеген.

3. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтi кент, ауыл, ауылдық округтың әкiмi (бұдан әрi — көрсетiлетiн қызметтi берушi) көрсетедi.

Өтiнiштi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн беру:

1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi;

2) "Азаматтарға арналған үкiмет" мемлекеттiк корпорациясының коммерциялық емес қоғамы (бұдан әрi — Мемлекеттiк корпорация);

3) "электрондық үкiметтiң" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрi — портал) арқылы жүзеге асырылады.

Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 22.04.2019 № 159 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

2-тару. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:

1) құжаттарды көрсетiлетiн қызметтi берушiге және Мемлекеттiк корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы өтiнiш берген кезде — 5 (бес) жұмыс күнi.

Мемлекеттiк корпорацияға жүгiнген кезде қабылдау күнi мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi. Көрсетiлетiн қызметтi берушi мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi өткенге дейiн бiр тәулiктен кешiктiрмей көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң нәтижесiн Мемлекеттiк корпорацияға жеткiзудi қамтамасыз етедi;

2) көрсетiлетiн қызметтi берушiде немесе Мемлекеттiк корпорацияда құжаттарды тапсыру үшiн күтудiң рұқсат берiлетiн ең ұзақ уақыты — 15 минут;

3) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң қызмет көрсетудiң рұқсат берiлетiн ең ұзақ уақыты — 30 минут, Мемлекеттiк корпорацияда — 15 минут.

Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 22.04.2019 № 159 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

5. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нысаны — электрондық (iшiнара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз жүзiнде.

Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 22.04.2019 № 159 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

6. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну туралы анықтама не осы мемлекеттiк қызмет стандартының 10-тармағында көрсетiлген негiздер бойынша мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап.

Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн ұсыну нысаны — қағаз түрiнде.

Көрсетiлетiн қызметтi алушы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтi көрсету нәтижесi үшiн қағаз жеткiзгiште өтiнiш берген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi электрондық форматта ресiмделедi, қағазға басып шығарылады, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкiлеттi тұлғасының қолымен және мөрiмен расталады.

Порталда мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi көрсетiлетiн қызметтi алушының "жеке кабинетiне" көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкiлеттi адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрi — ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында жiберiледi.

Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 22.04.2019 № 159 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

7. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрi — көрсетiлетiн қызметтi алушы) тегiн көрсетiледi.

8. Жұмыс кестесi:

1) көрсетiлетiн қызметтi берушi: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, дүйсенбiден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiнгi аралықтағы түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн.

Өтiнiштердi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижелерiн беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiнгi аралықтағы түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейiн жүзеге асырылады. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет кезек тәртiбiмен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз жүргiзiледi;

2) Мемлекеттiк корпорацияда: еңбек заңнамасына сәйкес жексенбi және мереке күндерiн қоспағанда, дүйсенбi мен сенбiнi қоса алғанда белгiленген жұмыс кестесiне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн, түскi үзiлiссiз.

Қабылдау "электрондық" кезек тәртiбiмен, қорғаншылық немесе қамқоршылықты қажет ететiн адамның тұрғылықты жерi бойынша не қамқорлыққа жататын мүлiктiң орналасқан жерi бойынша жеделдетiлген қызмет көрсетусiз жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезектi "брондауға" болады;

3) порталда: жөндеу жұмыстарын жүргiзуге байланысты техникалық үзiлiстердi қоспағанда, тәулiк бойы (Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес көрсетiлетiн қызметтi алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейiн, демалыс және мереке күндерi жүгiнген жағдайда өтiнiштi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн беру келесi жұмыс күнiмен жүзеге асырылады).

Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 22.04.2019 № 159 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

9. Көрсетiлетiн қызметтi алушының көрсетiлетiн қызметтi берушiге және Мемлекеттiк корпорацияға жүгiнген кезде мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн қажеттi құжаттардың тiзбесi:

1) осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

2) көрсетiлетiн қызметтi алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендiру үшiн талап етiледi);

3) бала 2007 жылғы 13 тамызға дейiн не Қазақстан Республикасынан тыс жерде туылған жағдайда баланың туу туралы куәлiгi;

4) осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша оқу орнынан анықтама.

Құжаттар салыстыру үшiн түпнұсқада ұсынылады, содан кейiн түпнұсқалар көрсетiлетiн қызметтi алушыға қайтарылады;

порталда:

1) көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ-сымен немесе бiр рет пайдаланатын құпиясөзбен куәландырылған, көрсетiлетiн қызметтi алушының ұялы байланыс операторы ұсынған абоненттiк нөмiрi порталдың есеп жазбасына тiркелген және қосылған жағдайда, электрондық құжат нысанындағы өтiнiш;

2) оқу орнынан анықтаманың электронды көшiрмесi.

Портал арқылы жүгiнген кезде көрсетiлетiн қызметтi алушының "жеке кабинетiне" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет нәтижесiн алу күнiн және уақытын көрсете отырып, мемлекеттiк қызметтi көрсетуге сұраудың қабылданғаны туралы хабарлама жiберiледi.

Көрсетiлетiн қызметтi алушының жеке басын растайтын құжаттарының, баланың туу туралы куәлiгiнiң мәлiметтерiн (бала 2007 жылғы 13 тамыздан кейiн туылған жағдайда) Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерi "электрондық үкiмет" шлюзi арқылы тиiстi мемлекеттiк ақпараттық жүйеден алады.

Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетiлетiн қызметтi берушi және Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерi мемлекеттiк қызмет көрсету кезiнде заңмен қорғалатын құпияны қамтитын, ақпараттық жүйелердегi мәлiметтердi пайдалануға келiсiм алады.

Көрсетiлетiн қызметтi берушi немесе Мемлекеттiк корпорация арқылы құжаттарды қабылдау кезiнде көрсетiлетiн қызметтi алушыға тиiстi құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат бередi.

Мемлекеттiк корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке куәлiгiн (не нотариалды расталған сенiмхат бойынша оның өкiлi) ұсыну кезiнде құжаттарды қабылдау туралы қолхат негiзiнде жүзеге асырылады.

Мемлекеттiк корпорация бiр ай iшiнде нәтиженi сақтауды қамтамасыз етедi, содан кейiн оны көрсетiлетiн қызметтi берушiге одан әрi сақтау үшiн тапсырады. Көрсетiлетiн қызметтi алушы бiр ай өткеннен кейiн жүгiнген жағдайда Мемлекеттiк корпорацияның сұранысы бойынша көрсетiлетiн қызметтi берушi бiр жұмыс күнi iшiнде дайын құжаттарды көрсетiлетiн қызметтi алушыға беру үшiн Мемлекеттiк корпорацияға жiбередi.

Көрсетiлетiн қызметтi алушы осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзiмi өтiп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерi өтiнiштi қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат бередi.

Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 22.04.2019 № 159 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

10. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тартуға негiздемелер:

1) көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтi алу үшiн ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердiң (мәлiметтердiң) анық еместiгiн анықтау;

2) көрсетiлетiн қызметтi алушының және (немесе) мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн қажеттi ұсынылған материалдардың, объектiлердiң, деректердiң және мәлiметтердiң Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шiлдедегi "Бiлiм туралы" Заңы және "Бiлiм беру ұйымдары желiсiнiң кепiлдiк берiлген мемлекеттiк нормативiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 21 желтоқсанадағы № 1256 Қаулысында белгiленген талаптарға сәйкес келмеуi;

3) көрсетiлетiн қызметтi алушыға қатысты соттың заңды күшiне енген үкiмiнiң болуы, оның негiзiнде көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтi алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы бойынша мемлекеттiк қызметтердi көрсетуден бас тартады.

Көрсетiлетiн қызметтi алушы осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерi өтiнiштi қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат бередi.

3-тарау. Мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергiлiктi атқарушы органдарының, сондай-ақ көрсетiлетiн қызметтi берушiлердiң және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешiмдерiне, әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбi

11. Мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi бойынша көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешiмдерiне, әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану: шағым көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысының атына не осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартының 14-тармағында көрсетiлген мекенжай бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиiстi жергiлiктi атқарушы органы (бұдан әрi — әкiмдiк) басшысының атына берiледi.

Шағымдар жазбаша нысанда пошта немесе көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң немесе әкiмдiктiң кеңсесi арқылы қолма-қол берiледi.

Жеке тұлғаның шағымында оның тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда), пошталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетiледi.

Шағымды қабылдаған адамның аты, әкесiнiң аты, шағымға жауап алу мерзiмi және орны көрсетiлiп, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң немесе әкiмдiктiң кеңсесiнде тiркелуi (мөртабан, кiрiс нөмiрi мен күнi) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

Мемлекеттiк корпорация қолма-қол, сонымен бiрге пошта арқылы келiп түскен шағымның қабылданғанын растау оның тiркелуi (мөртабан, кiрiс нөмiрi және тiркеу күнi шағымның екiншi данасына немесе шағымның iлеспе хатына қойылады) болып табылады.

Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң, әкiмдiктiң мекенжайына келiп түскен көрсетiлетiн қызметтi алушының шағымы тiркелген күнiнен бастап бес жұмыс күнi iшiнде қарастыруға жатады. Шағымды қарастыру нәтижелерi туралы дәлелдi жауап көрсетiлетiн қызметтi алушыға пошта арқылы жiберiледi не көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң, әкiмдiктiң кеңсесiнде қолма-қол берiледi.

Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда, көрсетiлетiн қызметтi алушы мемлекеттiк қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органға шағыммен жүгiне алады.

Мемлекеттiк қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органның атына келiп түскен көрсетiлетiн қызметтi алушының шағымы тiркелген күнiнен бастап он бес жұмыс күнi iшiнде қарастыруға жатады.

Сонымен қатар, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң және (немесе) оның лауазымды адамдардың әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбi туралы ақпаратты бiрыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны бойынша алуға болады.

12. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда, көрсетiлетiн қызметтi алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқылы.

4-тарау. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң ерекшелiктерi ескерiлген өзге де талаптар

13. Организм функциясы тұрақты бұзылған, өзiне өзi қызмет көрсету, өздiгiнен қозғалу, бағдарлау қабiлетiн немесе мүмкiндiгiн толық немесе iшiнара жоғалтқан көрсетiлетiн қызметтi алушыларға мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн құжаттарды қабылдауды 1414, 8 800 080 7777 Бiрыңғай байланыс орталығына жүгiну арқылы тұрғылықты жерi бойынша шыға отырып, Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерлерi жүргiзедi.

14. Мемлекеттiк қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

1) Министрлiктiң: www.edu.gov.kz интернет-ресурсында;

2) Мемлекеттiк корпорацияның: www.gov4c.kz интернет-ресурсында;

3) www.egov.kz порталында орналасқан.

Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Бiлiм және ғылым министрiнiң 22.04.2019 № 159 (алғаш ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

15. Көрсетiлетiн қызметтi алушы мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi мен жағдайы туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткiзу режимiнде, порталдағы "жеке кабинетi", сондай-ақ, Бiрыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 арқылы алу мүмкiндiгiне ие.

16. Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi бойынша анықтама қызметiнiң байланыс телефондары Министрлiктiң www.edu.gov.kz, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң: www.bala-kkk.kz интернет-ресурстарында орналастырылған. Бiрыңғай байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777.

Жүктеу  (DOCX 30 Kb)

Ақмола облысы әкiмдiгiнiң
2015 жылғы 26 маусымдағы
№ А-7/298 қаулысымен бекiтiлдi

«Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну» мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

1. «Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну» мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет (бұдан әрi — мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет) кент, ауыл, ауылдық округ әкiмдерiнiң аппараттарымен (бұдан әрi — көрсетiлетiн қызметтi берушi) көрсетiледi.

2. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нысаны: қағаз түрiнде.

3. Жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну туралы анықтама мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесi болып табылады.

Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн ұсыну нысаны: қағаз түрiнде.

2. Мемлекеттiк қызметтi көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшесiнiң (қызметшiлерiнiң) әрекет ету тәртiбiн сипаттау

4. Мемлекеттiк қызмет алу үшiн көрсетiлетiн қызметтi алушы Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрiнiң 2015 жылғы 13 сәуiрдегi № 198 қаулысымен бекiтiлген «Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну» мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартының 9-тармағында көрсетiлген құжаттарды ұсынады.

5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбiр рәсiмдеудiң (әрекеттiң) мазмұны, оны орындаудың ұзақтылығы:

1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi құжаттарды қабылдауды, оларды тiркеудi жүзеге асырады — 20 минут. Нәтижесi — көрсетiлетiн қызметтi алушыға қолхат беру, құжаттарды басшылыққа жолдау;

2) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшылығы құжаттармен танысады — 1 жұмыс күнi. Нәтижесi — орындау үшiн жауапты орындаушыны белгiлеу;

3) жауапты орындаушы анықтама жобасын дайындауды жүзеге асырады — 2 жұмыс күнi. Нәтижесi — анықтама жобасын басшылыққа жолдау;

4) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшылығы анықтама жобасымен танысады — 1 жұмыс күнi. Нәтижесi — анықтамаға қол қою;

5) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi көрсетiлетiн қызметтi алушыға анықтама бередi — 20 минут. Нәтижесi — жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну туралы анықтама.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметшiлерiнiң) өзара әрекет ету тәртiбiн сипаттау

6. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет процесiне қатысатын құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) тiзбесi:

1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi;

2) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшылығы;

3) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жауапты орындаушысы.

7. Әрбiр рәсiмнiң (әрекет етудiң) ұзақтылығын көрсете отырып, құрылымдық бөлiмшелер (қызметшiлер) арасында рәсiмдердiң (әрекеттерiнiң) кезеңдiлiгiн сипаттау:

1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi құжаттарды қабылдауды, оларды тiркеудi жүзеге асырады — 20 минут;

2) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшылығы құжаттармен танысады — 1 жұмыс күнi;

3) жауапты орындаушы анықтама жобасын дайындауды жүзеге асырады — 2 жұмыс күнi;

4) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшылығы анықтама жобасымен танысады — 1 жұмыс күнi;

5) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi көрсетiлетiн қызметтi алушыға анықтаманы бередi — 20 минут.

Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет беру процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушi рәсiмдерiнiң (әрекеттерiнiң), құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметшiлерiнiң) кезеңдiлiгiн толық сипаттау, осы регламенттiң қосымшасына сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсетудiң бизнес-процесiнiң анықтамалығында көрсетiледi.

«Шалғайдағы ауылдық елдi мекендерде тұратын балаларды жалпы бiлiм беру ұйымдарына және керi қарай үйлерiне тегiн тасымалдауды ұсыну» мемлекеттiк қызмет көрсету бизнес-процестерiнiң анықтамалығы (ZIP 17 Kb)

 

Мемлекеттік қызметтің регламенті (48,71kb)

Мемлекеттік қызметтің атауы Қызмет ақпарат (атауы, жұмыскестесі, мекен-жайы, интернет-ресурс) Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру жүзеге асыратын ұйымдар туралы ақпарат «Электрондық үкімет» веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметалу туралы ақпарат Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізбесі Мемлекеттік қызмет нәтижесі Жалпы ақпарат (мемлекеттік қызмет көрсету туралы Бірыңғай байланыс орталығының нөмірі, телефон анықтамалық-ақпараттық қызметтерді басқа сандар, егер бар болса)
1 2 3 4 5 6 7 8
Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну «Бурабай ауданының білім бөлімі» ММ Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің аппараты көрсетеді.
қызмет 
автоматтандырылған
емес
1)құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 5 жұмыс күн; 1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2–қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1–қосымшаға сәйкес нысан бойынша жалпы білім беру ұйымдарына және кері қарай үйлеріне тегін тасымалдауды ұсыну туралы анықтама Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығы: (1414) 8 800 080 7777
«Бурабай ауданының білім бөлімі» ММ 2)құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут; 2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат;
3)қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 30 минут 3) баланың туу туралы куәлігініңнемесе жеке куәлігінің көшірмесі;
  4) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3–қосымшаға сәйкеснысан бойынша оқу орнынан анықтама
 

Қызмет берушінің лауазымды тұлғаларының шешімдерін, әрекеттерін (әрекетсіздігін) шағымдау тәртібін түсіндіруді, сондай-ақ шағым дайындауда көмек көрсетуді мекен жайлары «мемлекеттік қызметтер» бөлігінде  Бурабай ауданының әкімдігі http://burabay.akmo.gov.kz/ интернет ресурсында көрсетілген қызмет берушінің мамандарымен  жүзеге асырылады.

Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты «электрондық үкімет» call-орталығының ақпараттық-анықтама қызметінің 1414, 8-800-080-7777 (қонырау салу тегін) телефоны арқылы алуға болады.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген немесе әдепсіз қызмет көрсетілген жағдайда шағым қызмет беруші басшысының атына немесе осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген интернет-ресурстарда орналастырылған қызмет беруші басшысына немесе тиісті әкімшілік аумақтық бірлігінің әкіміне немесе  egov.kz  порталына беріледі.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда қызмет алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа өтініш жасауға құқылы.

Шағым шағымда қойылған мәселелерді шешу оның құзыретіне кіретін лауазымды тұлғаға жолданады.

Шағымда қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта болған кезде), пошталық мекенжайы, шағым беру күні және қызмет алушының қолы көрсетіледі.

Шағым берген кезде әрекеттері немесе әрекетсіздігі шағымданатын лауазымды тұлғалардың лауазымы, тегі және аты-жөні, өтініш жасау себептері және талаптар көрсетіледі.

Шағымды қызмет берушінің кеңсесіне тапсырған кезде шығамды қабылдау растамасы шағым берген қызмет алушыға шағым қабылданған күні және уақыты, қабылдаған лауазымды тұлғаның тегі және аты-жөні көрсетілген талон беру болып табылады. Шағымды қарау барысы туралы ақпаратты қызмет берушінің кеңсесінен алуға болады.

Шағымды портал арқылы жіберген кезде, шағымның қаралу барысы (жеткізілгені, тіркелгені, орындалуы, қарастырылу нәтижесі туралы белгі) туралы ақпарат қызмет алушының «жеке кабинетінде» қолжетімді болады.

Шағымдарды қарау «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 25-бабында белгіленген ерекшеліктерді ескере отырып, «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында көзделген тәртіпте және мерзімдерде жүзеге асырылады.

Шағымдану туралы қосымша ақпаратты Бурабай ауданы әкімі аппаратының Мемлекеттік қызметтердің көрсетілуіні мониторингі және ақпараттық технологиялар  бөлімінде 8 (71636) 79319, 45905 телефондар арқылы немесе Щучинск қаласы, Абылай-хана 32-үй, 16-кабинет мекенжайы бойынша алуға болады.

"Бурабай ауданының бiлiм бөлiмi" ММ Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Щучинск қаласы, Абылайхан көшесi, 34

Басшы: Төлегенов Жангелдi Мейрамұлы

Телефон: 8 (71636) 2-14-44

Сенiм телефоны: 8 (71636) 2-14-44

E-mail: burabayoo@akmoedu.kz Интернет-ресурс: www.burabay.akmoedu.kz

Азаматтарды қабылдау кестесi: Дүйсенбi 14.00-19.00

Мақалың шыққан күні: 25.02.2015 10:14Жаңартылған күні: 10.06.2019 11:49Қараулар: 1396

Сенім телефоны

ҚҰРМЕТТІ БУРАБАЙ АУДАНЫНЫҢ ТҰРҒЫНДАРЫ!

Сіздердің мағлұматтарыңызға Бурабай ауданының жергілікті атқарушы органдарының мемлекеттік қызметкерлерінің тарапынан заңсыз іс - әрекеттері туралы хабарлауға болатын сенім телефондарын жеткіземіз: 8 (716-36) 79-3-20.

«Заңды жер» Азаматтардың арыз-шағымдары үшін
«Үкімет азаматтар үшін» Мемлекеттік корпорациясындағы апта сайын азаматтарды  қабылдау жүргізу
қаңтар, 2020
ДсСсСрБсЖмСнЖк
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Әкімнің блогы

Әсет Азаматұлы Мұздыбаев

 

Сауалнама

Пошталық мекенжайы: Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Щучинск қаласы, Абылайхан көш. 32, индекс: 021700
Мемлекеттiк қызметтердi көрсету мәселелерi бойынша 8 (716-36) 79-3-19 телефоны арқылы хабарласуға болады, Электрондық пошта: burabay_usl@akmo.kz
Элекртондық пошта адресi: burabay_kanz@aqmola.gov.kz
Телефон: 8 (716-36) 4-26-77