Тұрғын үй көмегiн тағайындау

Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрiнiң
2015 жылғы 9 сәуiрдегi
№ 319 бұйрығына
1-қосымша

"Тұрғын үй көмегiн тағайындау" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

1. "Тұрғын үй көмегiн тағайындау" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметi (бұдан әрi — мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет).

2. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлiгi (бұдан әрi — Министрлiк) әзiрледi.

Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Инвестициялар және даму министрiнiң 22.06.2017 № 376 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

3. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтi Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергiлiктi атқарушы органдары (бұдан әрi — көрсетiлетiн қызметтi берушi) көрсетедi.

Өтiнiштердi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерiн беру:

1) "Азаматтарға арналған үкiмет" мемлекеттiк корпорациясы" коммерциялық емес акционерлiк қоғамы (бұдан әрi — Мемлекеттiк корпорация);

2) "электрондық үкiметтiң www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрi — портал) арқылы жүзеге асырылады.

Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң 10.09.2015 № 635 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); өзгерiс енгiзiлдi — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң м.а. 20.01.2016 № 20 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгiзiледi) бұйрықтарымен.

2. Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi

4. Мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмi:

1) Порталға өтiнiш берген кезде мемлекеттiк корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап — күнтiзбелiк 10 (он) күн;

2) құжаттар топтамасын тапсыру үшiн күтудiң рұқcат етiлетiн ең ұзақ уақыты — 15 (он бес) минут;

3) қызмет көрсетудiң рұқсат етiлетiн ең ұзақ уақыты — 20 (жиырма) минут.

Ескерту. 4-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң м.а. 20.01.2016 № 20 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

5. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нысаны: электрондық (iшiнара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрiнде.

6. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесi — тұрғын үй көмегiн тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрi — хабарлама) немесе осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негiздер бойынша мемлекеттiк кызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап.

Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн беру нысаны: электрондық түрде.

Порталда мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкiлеттi адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрi — ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетiлетiн қызметтi алушының "жеке кабинетiне" жiберiледi.

Ескерту. 6-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi — ҚР Инвестициялар және даму министрiнiң 22.06.2017 № 376 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

7. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрi — көрсетiлетiн қызметтi алушы) тегiн көрсетiледi.

8. Жұмыс кестесi:

1) Мемлекеттiк корпорацияның — Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбi және мереке күндерiн қоспағанда, дүйсенбiден бастап сенбiнi қоса алғанда, белгiленген жұмыс кестесiне сәйкес түскi үзiлiссiз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн.

Мемлекеттiк қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз электрондық кезек тәртiбiмен мемлекеттiк қызметтi алушының тiркелген орны бойынша көрсетiледi, көрсетiлетiн қызметтi алушының қалауы бойынша электрондық кезектi портал арқылы брондауға болады;

2) порталдың — жөндеу жұмыстарын жүргiзуге байланысты техникалық үзiлiстердi қоспағанда, тәулiк бойы (көрсетiлетiн қызметтi алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейiн, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерi өтiнiш жасаған кезде, өтiнiштердi қабылдауды және мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн берудi келесi жұмыс күнiнде жүзеге асырады).

Ескерту. 8-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң м.а. 20.01.2016 № 20 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

9. Көрсетiлетiн қызметтi алушы (не нотариалды куәландырылған сенiмхат бойынша оның өкiлi) өтiнiш берген кезде мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн қажеттi құжаттардың тiзбесi:

1) Мемлекеттiк корпорацияға:

осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

өтiнiш берушiнiң жеке басын куәландыратын құжат (көрсетiлетiн қызметтi алушының жеке басын сәйкестендiру үшiн түпнұсқасы ұсынылады);

отбасының кiрiсiн растайтын құжаттар (тиiстi мемлекеттiк ақпараттық жүйелерден алынған мәлiметтердi қоспағанда);

тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшерi туралы шоттар;

коммуналдық қызметтердi тұтынуға арналған шоттар;

телекоммуникация қызметтерi үшiн түбiртек-шот немесе байланыс қызметтерiн көрсетуге арналған шарттың көшiрмесi;

жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жергiлiктi атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшерi туралы шот;

2) порталда:

көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;

отбасының табысын растайтын құжаттардың электрондық көшiрмесi;

тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшерi туралы шоттардың электрондық көшiрмесi;

коммуналдық қызметтердi тұтынуға арналған шоттардың электрондық көшiрмесi;

телекоммуникация қызметтерi үшiн түбiртек-шоттың немесе байланыс қызметтерiн көрсетуге арналған шарттың электрондық көшiрмесi;

жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жергiлiктi атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшерi туралы шоттың электрондық көшiрмесi.

Көрсетiлетiн қызметтi алушының жеке басын куәландыратын; тұрғын үйге тiркелген құқықтары туралы құжаттар туралы мәлiметтер; мекенжай анықтамасы, әлеуметтiк төлемдер түрiнде алынатын табыстар; кәсiпкерлiк және басқа да қызмет түрлерiнен түсетiн табыстар; балаларға және асырауындағы басқа да адамдарға алименттер түрiндегi табыстар; азаматтың жұмыссыз мәртебесiн растайтын құжат қызмет берушiге тиiстi мемлекеттiк ақпараттық жүйелерден "электрондық үкiмет" арқылы берiледi.

Құжаттарды қабылдаған кезде Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерi құжаттардың электрондық көшiрмелерiн жасайды, содан кейiн тұпнұсқаларды көрсетiлетiн қызметтi алушыға қайтарады.

Мемлекеттiк қызмет көрсетiлген кезде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетiлетiн қызметтi алушы ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәлiметтердi пайдалануға Мемлекеттiк корпорация ұсынған нысан бойынша келiсiмiн бередi.

Мемлекеттiк корпорация арқылы құжаттарды қабылдаған кезде көрсетiлетiн қызметтi алушыға тиiстi құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат берiледi.

Мемлекеттiк корпорацияда дайын құжаттарды беру азаматтың (не нотариалды расталған сенiмхат бойынша оның өкiлiнiң) жеке басын растайтын құжат ұсынылған кезде қолхат негiзiнде жүзеге асырылады.

Мемлекеттiк корпорация бiр ай бойы нәтиженiң сақталуын қамтамасыз етедi, содан кейiн оларды осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша талап етiлмеген құжаттарды уәкiлеттi органға жiберу тiзiлiмiмен көрсетiлетiн қызметтi алушыға одан әрi сақтау үшiн бередi. Бiр ай өткен соң көрсетiлетiн қызметтi алушы өтiнiш жасаған кезде Мемлекеттiк корпорацияның сұратуы бойынша көрсетiлетiн қызметтi берушi бiр жұмыс күнi iшiнде көрсетiлетiн қызметтi алушыға беру үшiн Мемлекеттiк корпорацияға дайын құжаттарды жiбередi.

Портал арқылы өтiнiш жасаған жағдайда көрсетiлетiн қызметтi алушының "жеке кабинетiне" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет көрсетуге арналған сұратудың қабылдағаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн алу күнi мен уақыты көрсетiле отырып, хабарлама жiберiледi.

Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң м.а. 20.01.2016 № 20 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгiзiледi); өзгерiс енгiзiлдi — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң 07.06.2016 № 242 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрықтарымен.

10. Көрсетiлетiн қызметтi алушы осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тiзбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда, Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерi осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат бередi.

Көрсетiлетiн қызметтi берушi көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтi алу үшiн ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердiң (мәлiметтердiң) анық еместiгiн анықтау негiзiнде мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тартады.

Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Инвестициялар және даму министрiнiң 22.06.2017 № 376 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

3. Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi бойынша көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының, мемлекеттiк корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерiнiң шешiмдерiне, әрекеттерiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбi

Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң м.а. 20.01.2016 № 20 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

11. Көрсетiлетiн қызметтi берушiлердiң және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi бойынша шешiмдерiне, әрекеттерiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану: шағым көрсетiлетiн қызметтi берушi басшысының атына осы мемлекеттiк көрсетiлген қызмет стандартының 13-тармағында көрсетiлген мекенжайлар бойынша берiледi.

Шағымдар жазбаша нысанда "электрондық үкiметтiң" веб-порталы арқылы пошта бойынша немесе көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi арқылы қолма-қол қабылданады.

Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесiнде шағымды қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнi, берiлген шағымға жауап алу мерзiмi мен орны көрсетiле отырып, оны тiркеу (мөртабан, кiрiс нөмiрi және тiркелген күнi) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

Мемлекеттiк корпорация қызметкерiнiң әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағым осы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартының 13-тармағында көрсетiлген мекенжайлар мен телефондар бойынша Мемлекеттiк корпорация басшысына жiберiледi.

Қолма-қол, сол сияқты пошта арқылы түскен шағымның Мемлекеттiк корпорация кеңсесiнде қабылданғанын растау оны тiркеу (мөртаңба, кiрiс нөмiрi және тiркелген күнi шағымның екiншi данасына немесе шағымға iлеспе хатқа қойылады) болып табылады.

Портал арқылы өтiнiш берген кезде шағымдану тәртiбi туралы ақпаратты бiрыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.

Шағымды көрсетiлетiн қызметтi алушының "жеке кабинетiнен" портал арқылы жiберiлген кезде көрсетiлетiн қызметтi берушi өтiнiштi өңдеу (жеткiзу, тiркеу, орындау туралы белгiлер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартылатын өтiнiш туралы ақпарат қолжетiмдi болады.

Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң, тиiстi жергiлiктi атқарушы органның атына немесе Мемлекеттiк корпорацияға келiп түскен көрсетiлетiн қызметтi алушының шағымы оны тiркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнi iшiнде қаралуға жатады. Шағымды қараудың нәтижелерi туралы дәлелдi жауап пошта байланысы арқылы көрсетiлетiн қызметтi алушыға жiберiледi не көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң, тиiстi жергiлiктi атқарушы органның кеңсесiнде немесе Мемлекеттiк корпорацияда қолма-қол берiледi.

Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда көрсетiлетiн қызметтi алушы мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органға шағым бере алады.

Мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органның атына келiп түскен көрсетiлетiн қызметтi алушының шағымы оны тiркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнi iшiнде қаралуға жатады.

Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң м.а. 20.01.2016 № 20 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгiзiледi); өзгерiс енгiзiлдi — ҚР Инвестициялар және даму министрiнiң 22.06.2017 № 376 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрықтарымен.

12. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда көрсетiлетiн қызметтi алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқығы бар.

4. Мемлекеттiк оның iшiнде электрондық нысанда және мемлекеттiк

корпорация арқылы қызмет көрсету ерекшелiктерi ескерiле отырып

қойылатын өзге де талаптар

Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда — ҚР Ұлттық экономика министрiнiң м.а. 20.01.2016 № 20 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

13. Тыныс-тiршiлiгiн шектейтiн, ағза функциясының тұрақты бұзылуынан денсаулығы нашарлаған көрсетiлетiн қызметтi алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттiк қызмет көрсетуге арналған құжаттарды қабылдауды, Бiрыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 нөмiрiне жүгiну арқылы тұрғылықты жерiне шығумен Мемлекеттiк корпорацияның қызметкерi жүргiзедi.

Мемлекеттiк қызметтi көрсету орындарының мекенжайлары:

1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң — www.mid.gov.kz;

2) Мемлекеттiк корпорацияның — www.gov4c.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.

Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Инвестициялар және даму министрiнiң 22.06.2017 № 376 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

14. Көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтi портал арқылы электрондық нысанда алу мүмкiндiгi бар.

15. Көрсетiлетiн қызметтi алушының қашықтықтан қол жеткiзу режимiнде порталдың "жеке кабинетi" арқылы, мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi жөнiндегi анықтамалық қызметтер, сондай-ақ мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi жөнiндегi бiрыңғай байланыс орталығы арқылы мемлекеттiк қызметтi көрсетудiң тәртiбi мен мәртебесi туралы ақпаратты алу мүмкiндiгi бар.

16. Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi жөнiндегi анықтамалық қызметтердiң байланыс телефондары көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң www.mid.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi жөнiндегi бiрыңғай байланыс орталығы: 1414.

Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда — ҚР Инвестициялар және даму министрiнiң 22.06.2017 № 376 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

Жүктеу (DOCX 25 Kb)

Наименование государственной услуги Информация об услугодателе (наименование, график работы, адрес интернет- ресурса) Информация об организациях, осуществляющих прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги Информация о способе получения государственной услуги посредством веб- портала « электронного правительства» Срок оказания государственной услуги Перечень документов, необходимых для получения государственной услуги Результат оказания государственной услуги Дополнительная информация ( номер Единого контакт- центра по вопросам оказания государственных услуг, номера иных телефонных справочных служб в случае их наличия)
1 2 3 4 5 6 7 8
«Назначение жилищной помощи» (2701001); ГУ «Отдел занятости и социальных программ Бурабайского района», с понедельника по пятницу включительно, в соответствии с графиком работы с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 за исключением выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству «Отдел Бурабайского района Департамента "Центр обслуживания населения - филиала НАО ГК "Правительство для граждан" по Акмолинской области» круглосуточно при обращении в Государственную корпорацию, при обращении на портал - 10 (десять) календарных дней; в Государственную корпорацию : 1) заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги; уведомление о назначении жилищной помощи Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.
2) документ, удостоверяющий личность заявителя (оригинал представляется для идентификации личности услугополучателя);
3) документы, подтверждающие доходы семьи ( за исключением сведений получаемых из соответствующих государственных информационных систем);
4) счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
5) счета на потребление коммунальных услуг;
6) квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
7) счет о размере арендной платы за пользованием жилищем, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
на портал: 1) запрос в форме электронного документа, удостоверяющий ЭЦП услугополучателя;
2) электронная копия документов, подтверждающих доходы семьи;
3) электронную копию счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
4) электронную копию счета на потребление коммунальных услуг;
5) электронную копию квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
6) электронную копию счет о размере арендной платы за пользованием жилищем, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
   
 

Қызмет берушінің лауазымды тұлғаларының шешімдерін, әрекеттерін (әрекетсіздігін) шағымдау тәртібін түсіндіруді, сондай-ақ шағым дайындауда көмек көрсетуді мекен жайлары «мемлекеттік қызметтер» бөлігінде  Бурабай ауданының әкімдігі http://burabay.akmo.gov.kz/ интернет ресурсында көрсетілген қызмет берушінің мамандарымен  жүзеге асырылады.

Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты «электрондық үкімет» call-орталығының ақпараттық-анықтама қызметінің 1414, 8-800-080-7777 (қонырау салу тегін) телефоны арқылы алуға болады.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген немесе әдепсіз қызмет көрсетілген жағдайда шағым қызмет беруші басшысының атына немесе осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген интернет-ресурстарда орналастырылған қызмет беруші басшысына немесе тиісті әкімшілік аумақтық бірлігінің әкіміне немесе  egov.kz  порталына беріледі.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда қызмет алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа өтініш жасауға құқылы.

Шағым шағымда қойылған мәселелерді шешу оның құзыретіне кіретін лауазымды тұлғаға жолданады.

Шағымда қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта болған кезде), пошталық мекенжайы, шағым беру күні және қызмет алушының қолы көрсетіледі.

Шағым берген кезде әрекеттері немесе әрекетсіздігі шағымданатын лауазымды тұлғалардың лауазымы, тегі және аты-жөні, өтініш жасау себептері және талаптар көрсетіледі.

Шағымды қызмет берушінің кеңсесіне тапсырған кезде шығамды қабылдау растамасы шағым берген қызмет алушыға шағым қабылданған күні және уақыты, қабылдаған лауазымды тұлғаның тегі және аты-жөні көрсетілген талон беру болып табылады. Шағымды қарау барысы туралы ақпаратты қызмет берушінің кеңсесінен алуға болады.

Шағымды портал арқылы жіберген кезде, шағымның қаралу барысы (жеткізілгені, тіркелгені, орындалуы, қарастырылу нәтижесі туралы белгі) туралы ақпарат қызмет алушының «жеке кабинетінде» қолжетімді болады.

Шағымдарды қарау «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 25-бабында белгіленген ерекшеліктерді ескере отырып, «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында көзделген тәртіпте және мерзімдерде жүзеге асырылады.

Шағымдану туралы қосымша ақпаратты Бурабай ауданы әкімі аппаратының Мемлекеттік қызметтердің көрсетілуіні мониторингі және ақпараттық технологиялар  бөлімінде 8 (71636) 79319, 45905 телефондар арқылы немесе Щучинск қаласы, Абылай-хана 32-үй, 16-кабинет мекенжайы бойынша алуға болады.

 

«Бурабай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ, Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Щучье қаласы, 8-март көшесі, 24.

Басшысы: Қанат Қайырбекұлы Қожағұлов

Телефоны: 8 (71636) 2-28-99

Сенім телефоны: 8 (71636) 4-55-81

E-mail: soczachita@bk.ru

Азаматтарды қабылдау кестесі: Сейсенбі, сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін.

Мақалың шыққан күні: 26.02.2015 10:24Жаңартылған күні: 13.02.2020 11:00Қараулар: 1276

Сенім телефоны

ҚҰРМЕТТІ БУРАБАЙ АУДАНЫНЫҢ ТҰРҒЫНДАРЫ!

Сіздердің мағлұматтарыңызға Бурабай ауданының жергілікті атқарушы органдарының мемлекеттік қызметкерлерінің тарапынан заңсыз іс - әрекеттері туралы хабарлауға болатын сенім телефондарын жеткіземіз: 8 (716-36) 79-3-20.

«Заңды жер» Азаматтардың арыз-шағымдары үшін
«Үкімет азаматтар үшін» Мемлекеттік корпорациясындағы апта сайын азаматтарды  қабылдау жүргізу
наурыз, 2020
ДсСсСрБсЖмСнЖк
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Әкімнің блогы

Әсет Азаматұлы Мұздыбаев

 

Сауалнама

Пошталық мекенжайы: Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Щучинск қаласы, Абылайхан көш. 32, индекс: 021700
Мемлекеттiк қызметтердi көрсету мәселелерi бойынша 8 (716-36) 79-3-19 телефоны арқылы хабарласуға болады, Электрондық пошта: burabay_usl@akmo.kz
Элекртондық пошта адресi: burabay_kanz@aqmola.gov.kz
Телефон: 8 (716-36) 4-26-77